Orman Fakültesi 2012-2013 eğitim öğretim yılında yüzde onluk dilime giren öğrencilerin listesi
1. SINIF |
||||
ÖĞRENCİ NO |
ADI |
SOYADI |
ÖĞRETİM YILI |
BÖLÜM |
1222001103 |
FURKAN |
AYAN |
2012 |
Orman Mühendisliği İ.Ö. |
1222001007 |
FATMA |
OKUDAN |
2012 |
Orman Mühendisliği İ.Ö. |
1222001107 |
MERVE |
BAŞ |
2012 |
Orman Mühendisliği İ.Ö. |
1222001011 |
SİBEL |
TEKİN |
2012 |
Orman Mühendisliği İ.Ö. |
1222001008 |
MUHAMMED CAN |
BEZİRGANOĞLU |
2012 |
Orman Mühendisliği İ.Ö. |
2. SINIF |
||||
ÖĞRENCİ NO |
ADI |
SOYADI |
ÖĞRETİM YILI |
BÖLÜM |
1122001066 |
ETHEM |
EKİCİOĞLU |
2012 |
Orman Mühendisliği İ.Ö. |
1122001096 |
RECEP |
ÇEVİK |
2012 |
Orman Mühendisliği İ.Ö. |
1122001011 |
SERCAN |
TOP |
2012 |
Orman Mühendisliği İ.Ö. |
1122001029 |
HALİM |
ŞAHİN |
2012 |
Orman Mühendisliği İ.Ö. |
1122001068 |
GÜLSÜM |
TAŞKIN |
2012 |
Orman Mühendisliği İ.Ö. |
1022001041 |
ŞERİFE |
KALKANLI |
2012 |
Orman Mühendisliği İ.Ö. |
1122001075 |
BURAK ALİ |
ÇAKIR |
2012 |
Orman Mühendisliği İ.Ö. |
1122001048 |
SENA |
UÇAR |
2012 |
Orman Mühendisliği İ.Ö. |
3. SINIF |
||||
ÖĞRENCİ NO |
ADI |
SOYADI |
ÖĞRETİM YILI |
BÖLÜM |
1022001001 |
MUSTAFA |
EREN |
2012 |
Orman Mühendisliği İ.Ö. |
1122001001 |
HÜLYA |
YALÇIN |
2012 |
Orman Mühendisliği İ.Ö. |
1022001013 |
MEHMET |
KARAYAMAN |
2012 |
Orman Mühendisliği İ.Ö. |
1022001087 |
HASAN |
DEYNEK |
2012 |
Orman Mühendisliği İ.Ö. |
1022001021 |
İSMAİL |
KIRLI |
2012 |
Orman Mühendisliği İ.Ö. |
1022001025 |
ÖZLEM |
UĞUR |
2012 |
Orman Mühendisliği İ.Ö. |
1022001004 |
AHMET |
SARITAŞ |
2012 |
Orman Mühendisliği İ.Ö. |
1022001077 |
OĞUZHAN |
ÇANKAYA |
2012 |
Orman Mühendisliği İ.Ö. |
1022001078 |
SÜLEYMAN |
ERİŞEL |
2012 |
Orman Mühendisliği İ.Ö. |
2. SINIF |
||||
ÖĞRENCİ NO |
ADI |
SOYADI |
ÖĞRETİM YILI |
BÖLÜM |
1122002004 |
ÜMMÜHAN |
ŞAHİN |
2012 |
Orman Endüstri Mühendisliği İ.Ö. |
3. SINIF |
||||
ÖĞRENCİ NO |
ADI |
SOYADI |
ÖĞRETİM YILI |
BÖLÜM |
1022002007 |
HULUSİ |
KAYA |
2012 |
Orman Endüstri Mühendisliği İ.Ö. |
1022002015 |
SEFA |
SELÇUK |
2012 |
Orman Endüstri Mühendisliği İ.Ö. |